سایت در حال توسعه می باشد
امکان بروز خطا در هر یک از مراحل خرید و در خواست ها وجود دارد در صورت بروز مشکل با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
آرم طاهانگار سامانه طاهانگار



سفارش تایپ کتاب از طاهانگار

سفارش تایپ کتاب از طاهانگار


1400/7/20 زمان مطالعه 2 دقیقه


گروه طاهانگار به عنوان یک شرکت پیشرو در فعالیت‌هایی نظیر سفارش تایپ کتاب، چاپ، انتشار کتاب و ... در تلاش است که با ارائه خدمات مقرون ‌به ‌صرفه و همکاری با تایپیست‌های حرفه‌ای، اعتماد و رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب کند.

سفارش تایپ کتاب از خدمات خاص و منحصربه‌فرد است که نیاز به حساسیت فراوان دارد و در صورت استفاده از نمودار و جدول در متن اصلی، این حساسیت باید به مراتب بیشتر باشد که سامانه طاهانگار به خوبی توانسته است از عهده این کار بربیاید.

عوامل مؤثر در هزینه تایپ کتاب

هزینه تایپ کتاب برای تمام متون یکسان نیست. به‌عنوان‌مثال، تایپ یک کتاب رمان فارسی به مهارت‌های اضافی نیاز ندارد و با یک تایپ فارسی ساده به راحتی قابل انجام است. در مقابل، تایپ محتوای متنی همراه با نمودار، فرمول و اثبات‌های پیچیده، نیاز به مهارت و حساسیت بیشتر دارد و همین باعث افزایش قیمت تایپ چنین کتاب‌هایی می‌شود.

سبک کار شرکت طاهانگار به این صورت است که محتوا بر اساس المان‌های به کار رفته تفکیک شده و قیمت کلمات و قیمت سایر المان‌ها مانند شکل، نمودار، جدول و ... به صورت جداگانه در نظر گرفته می‌شود. هدف از این کار، ارائه یک قیمت منصفانه برای سفارش تایپ کتاب موردنظر است.

هزینه جایگذاری تصاویر در بخش‌های موردنظر متن دست‌نویس به صورت جداگانه محاسبه می‌شود ولی اگر مشتری تقاضای ویرایش تصاویر را داشته باشد، این ویرایش جزو خدمات اضافی گروه است و هزینه مخصوص به خود را دارد.

البته، در نظر داشته باشید که قیمت تایپ نسخه‌های دست‌نویس بر اساس کیفیت و میزان خوانایی متون مشخص می‌شود. پس هر چقدر متن ناخواناتر باشید، هزینه تایپ کتاب نیز متناسب با آن بالاتر خواهد بود. هم چنین، فهرست‌نویسی جزء پروسه تایپ کتاب نیست و هزینه مربوط به تهیه فهرست برای کتاب در پروسه صفحه‌آرایی، ارزیابی و محاسبه می‌شود.

هزینه تایپ کتاب

تعداد کلمات استاندارد برای هر صفحه متنی، 300 کلمه می‌باشد که هزینه کلی براساس تعداد صفحات، زبان متن و سایر المان‌های اضافی به کار رفته در نسخه اصلی محاسبه می‌شود:

هزینه تایپ کتاب فارسی: هر 300 کلمه (صفحه) <- 4000 تومان + خدمات اضافی

هزینه تایپ کتاب انگلیسی: هر 300 کلمه (صفحه) <- 5000 تومان + هزینه خدمات اضافی

هزینه تایپ کتاب عربی: هر 300 کلمه (صفحه) <- 6000 تومان + هزینه خدمات اضافی

چندزبانه: هر 300 کلمه (صفحه) <- 6000 - 7000 تومان + هزینه خدمات اضافی

برای اطلاع از هزینه خدمات اضافی مربوط به تایپ کتاب، به این صفحه مراجعه کنید.

همکاری با تایپیست‌های حرفه‌ای باعث افزایش سرعت تایپ کتاب موردنظر می‌شود و این، یکی از بهترین مزایای همکاری با گروه طاهانگار است. به همین خاطر، انتظاری جز دقت و کیفیت بالا در تایپ کتاب خود نداشته باشید. گروه طاهانگار همه کارهای لازم برای ایجاد یک نسخه باکیفیت و عالی از کتاب شما را انجام خواهد داد و نیازی به هیچ‌گونه نگرانی در این هزینه نیست چون هزینه هر کدام از خدمات به صورت منصفانه و مقرون‌ به ‌صرفه تعیین می‌شود.

در ادامه، نحوه سفارش کتاب از سایت طاهانگار را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا هر چه سریع‌تر نسبت به پردازش سفارش و ارائه پیش فاکتور رایگان شما اقدام شود.

راهنمای سفارش تایپ کتاب از سایت طاهانگار

قبل از بررسی پروسه سفارش، بهتر است بدانید که این گروه، در کنار خدماتی از قبیل چاپ و انتشار کتاب، فقط در زمینه تایپ کتاب فعالیت می‌کند و تایپ محتوای متنی با قالب‌های دیگر، جزء خدمات این گروه نمی‌باشد.

نحوه سفارش

1- به عنوان کاربر در سایت ثبت‌نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

2- با مراجعه به صفحه سفارش تایپ و مطالعه قوانین و نکات ضروری مربوط به تایپ کتاب و تیک مربوط به پذیرش شرایط را بزنید.

3- فایل مربوط به کتاب خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر نسخه اصلی کتاب شما به صورت فایل های دست‌نویس اسکن شده هستند، ابتدا تمام فایل ها را به صورت zip دربیاورید و سپس نسبت به آپلود آن اقدام کنید. درصورتی‌که فایل شما به صورت pdf است و حالت یکپارچه دارد، همان فایل pdf را آپلود کنید.

4- توضیحات موردنظر خود را وارد کنید.

5- درصورتی‌که برای کتاب خود یک فایل نمونه در نظر گرفته‌اید، می‌توانید آن را هم آپلود کنید.

6- با کلیک روی «ثبت سفارش» پروسه ثبت خود را تکمیل کنید.


پروسه پردازش سفارش و شروع تایپ

مدیر سایت گروه طاهانگار بعد از بررسی و پردازش سفارش شما، اطلاع‌رسانی لازم در زمینه هزینه تایپ کتاب انجام می‌شود. این اطلاع‌رسانی هم از طریق پنل کاربری انجام می‌شود و هم برای بالا بردن سرعت اطلاع‌رسانی، پیامک مربوط به تکمیل پروسه پردازش برای شما ارسال می‌شود.

بعدازاین که وارد پروفایل خود شدید و هزینه مربوط به کار را پرداخت کردید، همکاران تایپیست وارد عمل شده و پروسه تایپ کتاب شروع می‌شود.

اطلاع‌رسانی تکمیل کار از طریق پیامک انجام می‌شود و بعد از دریافت نسخه تایپ‌شده کتاب خود از طریق سایت تا 10 روز مهلت بررسی و ثبت درخواست ویرایش یا خدمات اضافی دارید. توجه داشته باشید که ویرایش به‌صورت رایگان انجام می‌شود اما برخورداری از خدمات اضافی، هزینه‌های مربوط به خود را دارد.

وقت آن رسیده است که شک و تردید خود را کنار بگذارید و تایپ کتاب خود را به یک گروه معتبر و قابل اطمینان یعنی گروه طاهانگار بسپارید. این گروه با ارائه با کیفیت ترین خدمات و مقرون‌ به‌ صرفه ترین قیمت‌ها، آماده همکاری با شما عزیزان است.