سایت در حال توسعه می باشد
امکان بروز خطا در هر یک از مراحل خرید و در خواست ها وجود دارد در صورت بروز مشکل با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
آرم طاهانگار سامانه طاهانگار



خرید آنلاین کتاب از طاهانگار

خرید آنلاین کتاب از طاهانگار


1400/7/20 زمان مطالعه 8 دقیقه

نقش کتاب‌ها در تقویت روحیه، حافظه، مهارت‌های خواندن و نوشتن و همچنین بهره‌مندی از دانش و تجربه افراد دیگر، غیرقابل‌انکار است. در واقع، اهمیت کتاب‌ها در زندگی ما هیچ وقت کم‌رنگ‌تر نمی‌شود چون آن‌ها نه تنها به گسترش افق‌های ما کمک می‌کنند، بلکه به عنوان دروازه‌ای برای ارتباط با دنیای اطرافمان عمل می‌کنند. اکنون که دسترسی به انواع کتاب چاپی و الکترونیکی از طریق سایت‌های خرید آنلاین کتاب بسیار راحت‌تر شده است، برای دستیابی به کتاب موردنظر خود با محدودیت‌هایی مثل زمان و فاصله روبرو نیستید و این یک امتیاز بسیار بزرگ است.

10 مزیت مطالعه کتاب

قبل از خرید کتاب بهتر است با 10 مورد از برترین مزایا خواندن کتاب آشنا شوید. بعد از آشنایی با این مزایا متوجه اهمیت خواندن کتاب می‌شوید و مطمئناً بدون از دست دادن فرصت، نسبت به خرید حضوری یا آنلاین کتاب‌های مناسب برای خود اقدام خواهید کرد:

1- کسب دانش

یکی از بارزترین فواید مطالعه روزانه، یادگیری است. برخلاف فیلم‌ها و پادکست‌ها، کتاب‌ها امکان دسترسی عمیق به مطالب را فراهم می‌کنند؛ به عبارت دیگر اگر می‌خواهید بازدهی بیشتری داشته باشید، کتاب‌ها گزینه مناسب‌تری برای شما هستند.

2- تقویت فعالیت مغز

تحقیقات نشان می‌دهد که مطالعه کتاب (چه کتاب الکترونیکی چه کتاب چاپی) شبکه پیچیده‌ای از مدارها و سیگنال‌ها را در مغز تحریک می‌کند. هر چقدر که توانایی خواندن و درک بهبود پیدا کند، این شبکه‌ها قوی‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند.

3- بهبود تمرکز

در واقع، شما با خرید کتاب و شروع مطالعه آن، توانایی تفکر و تمرکز لازم برای موفقیت در طولانی مدت را فراهم می‌کنید. یکی از مزایای کلیدی مطالعه کتاب، این است که به شما کمک می‌کند در یک زمان مشخص تنها روی یک موضوع تمرکز کنید. به طور خلاصه، اگر می‌خواهید موفق شوید باید در حین انجام کارهای خود تمرکز داشته باشید و اگر می‌خواهید تمرکز بیشتری داشته باشید، می‌توانید مطالعه کتاب را در برنامه روزانه خود لحاظ کنید.

4- بهبود حافظه

اگر به خاطر فراموش کردن کارها، مطالب درسی یا هر چیز دیگر دچار نگرانی هستید، بهتر است بدانید که خواندن کتاب باعث بهبود حافظه شما می‌شود. زمانی که کتاب داستان، آموزشی، رمان یا هر نوع کتاب دیگر مطالعه می‌کنید، تلاش می‌کنید که محتوای کلی مطالب را به خاطر بسپارید و این کار، نوعی تمرین فکری است. اطلاعات جدید باعث ایجاد خاطرات جدید می‌شود و هر خاطره جدید، سیناپس‌هایی را ایجاد می‌کند و یا حافظه قدیمی را تقویت می‌کند. در حالت کلی، مطالعه کتاب یک روش عالی برای ذخیره‌سازی بهتر اطلاعات جدید و به خاطر سپردن مؤثرتر خاطرات است.

5- لذت و سرگرمی

هزینه خرید آنلاین کتاب آن‌قدر هم زیاد نیست که از مطالعه مطالب لذت بخش و سرگرمی حاصل از آن‌ها صرف نظر کنید. با فاصله گرفتن از کارهای بی‌اهمیت می‌توانید زمان استراحت خود را با لذت بیشتری بگذرانید و با استفاده از تجربه‌ها و انگیزه‌هایی که در بسیاری از کتاب‌های ارزشمند نهفته است، نسخه بهتری از خودتان را بسازید.

6- بهبود توانایی همدلی

از مزایای دیگر مطالعه کتاب این است که توانایی همدلی خواننده با دیگران را افزایش می‌دهد. همدلی با دیگران فواید زیادی دارد که کاهش استرس، بهبود روابط اجتماعی و آگاهی بیشتر نسبت به شخصیت اجتماعی از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

7- بهبود مهارت‌های ارتباطی

توانایی برقراری ارتباط مؤثر، یک مهارت بسیار مهم در زندگی است. مطالعات نشان می‌دهند 69 درصد از کارفرمایان به دنبال استخدام افرادی هستند که با نحوه برقراری ارتباط مؤثر آشنا هستند. مطالعه بیشتر باعث تقویت مهارت‌های جمله‌بندی و افزایش دامنه لغات می‌شوند که تأثیر این مهارت‌ها در صحبت‌های گیراتر نیز غیرقابل‌انکار است.

8- کاهش استرس

خواندن کتاب به کاهش استرس انسان کمک می‌کند. تحقیقات ثابت کرده‌اند که تنها 30 دقیقه مطالعه می‌تواند فشارخون، ضربان قلب و احساس ناراحتی روانی را کاهش دهد. پس هر موقع دچار استرس شُدید، در کنار پیاده‌روی، نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه، مطالعه کتاب نیز یک راه‌حل بسیار عالی محسوب می‌شود.

9- بهبود سلامتی روانی

کتاب‌هایی که در مورد تقویت انگیزه و اعتماد به نفس هستند و در دسته کتاب‌های خودیاری قرار دارند، می‌توانند به مقابله با افسردگی و سایر اختلالات کمک کند.

10- تجربه زندگی بهتر و طول عمر بیشتر

افزایش طول عمر، یکی از هیجان انگیزترین و جالب‌ترین تأثیرات خواندن کتاب است. حتی مطالعه انجام شده در این زمینه نشان می‌دهد کسانی که کتاب می‌خوانند، حدود دو سال بیشتر از سایر افراد عمر می‌کنند. همان‌طور که قبلاً نیز ذکر شد، مطالعه کتاب یک راه عالی برای تمرین مغز است که هوشیاری خواننده را بالا می‌برد. همین تمرین، از زوال شناختی ناشی از افزایش سن جلوگیری می‌کند.

اهمیت خرید کتاب

خرید کتاب‌های موردعلاقه و شروع یک سفر شیرین به داستان‌ها و تجربه‌های جدید و ارزشمند، بهترین کاری است می‌توانید برای رشد شخصیت و نزدیک‌تر شدن به عالی‌ترین نسخه از خودتان انجام دهید.

بسیاری از مردم دوست ندارند که برای خرید کتاب چه به صورت حضوری چه به آنلاین، هزینه‌ای صرف کنند ولی بهتر است بدانید که هر چقدر به کتاب خواندن ارزش بدهید و متناسب با نیاز و علاقه خود، کتاب‌های مناسبی برای مطالعه انتخاب کنید، به مرور زمان شاهد ارزشمندی زمانی خواهید بود که برای خواندن کتاب اختصاص می‌دهید.

مزایای خرید کتاب

  •  با خرید کتاب، یک نسخه از آن کتاب را به خود اختصاص می‌دهید و هر زمان با هر سبک که خواستید می‌توانید از محتوای آن بهره‌مند شوید. برداشت شما از کتاب‌ها متعلق به شماست.
  • افرادی که علاقه زیادی به یادداشت‌برداری و هایلایت کردن نوشته‌ها در کتاب دارند، با خرید کتاب موردنظر می‌توانند این کار را با راحتی بیشتری انجام دهید. کتاب‌هایی که از دیگران یا کتابخانه امانت می‌گیرید، متعلق به شما نیستند و نوشتن آن‌ها کار درستی نیست.
  • هر زمان که خواستید می‌توانید کتابی که خریداری کرده‌اید را مطالعه کنید. اگر کتابی را که از کتابخانه امانت گرفته‌اید، معمولاً باید در بازه مشخصی برگردانید، با خرید کتاب نه تنها تحت فشار نیستید بلکه می‌توانید کتاب را طوری مطالعه کنید که از آن لذت ببرید.
  • با خرید کتاب، دسترسی همیشگی به آن‌ها دارید و همین باعث می‌شود که کتاب‌های موردعلاقه خود را برای چندین بار بخوانید و از مطالب آن لذت ببرید.
  • کتاب‌های آموزشی پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به مرجع را دارند پس اگر متناسب با نیاز خود کتاب الکترونیکی یا چاپی موردنظر را بخرید، می‌توانید در بین کتاب‌های خود نگه دارید و در زمان لازم به آن‌ها مراجعه کرده و برای تکمیل پروژه‌ها و تکالیف از آن‌ها استفاده کنید.
  • با خرید کتاب، تنها به خودتان انگیزه و انرژی مثبت نمی‌دهید بلکه از نویسندگانی که برای ثبت دانش و تجربه خود تلاش کرده‌اند نیز حمایت می‌کنید. هر چقدر که کتاب‌های نویسندگان فروش خوبی داشته باشد، انگیزه و توان آن‌ها برای نوشتن کتاب‌های جدید بیشتر خواهد شد. پس اگر به مطالب کتابی علاقمند هستید و دوست دارید محتوایی شبیه به آن را مطالعه کنید با خرید کتاب از نویسندگان آن حمایت کنید.

خرید کتاب الکترونیکی یا چاپی؟

امروزه، افزایش میزان استفاده از اینترنت و پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که علاقه‌مندان به جای مراجعه حضوری به کتاب فروشی‌ها یا سفارش کتاب‌های چاپی، نسخه الکترونیکی کتاب‌ها را دانلود کنند و در دستگاه‌های خود مطالعه کنند.

اما نسخه چاپی و الکترونیکی کتاب‌ها، هر کدام مزایای مربوط به خودشان را دارند.

مزایای خرید کتاب چاپی

  •  نگهداری و قابل لمس بودن کتاب‌های چاپی باعث می‌شود که بعضی افراد با خواندن آن‌ها حس جدی‌تر و بهتری داشته باشند. امکان یادداشت‌برداری دستی در حاشیه کتاب‌ها یکی دیگر از کارهایی است که می‌تواند بازدهی مطالعه را افزایش دهد.
  • خواندن کتاب‌های چاپی تنها با انگیزه و علاقه شما عملی است. به این صورت که برای باز کردن نسخه‌های الکترونیکی به دستگاه‌های مناسب نیاز دارید و در صورت نبود شارژ و قطع اتصال برق، مطالعه شما به تعویق می‌افتد.

مزایای خرید کتاب الکترونیکی

  • دسترسی سریع به نسخه الکترونیکی از مهم‌ترین مزایای آن محسوب می‌شود. به این صورت که کافی است با خرید و دانلود آن، در همان زمان به کتاب خود دسترسی پیدا کنید و از مطالب آن بهره‌مند شوید و دیگر منتظر ارسال و تحویل آن نباشید.
  • امکان نگهداری تعداد زیادی کتاب الکترونیکی بدون نیاز به قفسه‌های بزرگ و چند طبقه باعث می‌شود که برخی افراد به خاطر کمبود جا یا هر دلیل دیگر، نسخه‌های الکترونیکی کم حجم را در پوشه‌های گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ خود نگهداری کنند و هرلحظه به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
  • کتاب‌های الکترونیکی در مقایسه به کتاب‌های چاپی ارزان‌تر هستند و دلیل آن، عدم استفاده از کاغذ و نبود هزینه برای حمل‌ونقل و نگهداری آن‌ها است.

 

خرید اینترنتی کتاب

سرعت و دسترسی راحت به انواع کتاب‌ها باعث شده است که روز به روز تمایل به خرید اینترنتی کتاب‌ها در حال افزایش باشد. کیفیت و اعتبار کتاب‌هایی که در فضای اینترنت در حال عرضه هستند، یکسان نیست و برخی از آن‌ها دربردارنده نسخه‌های غیر اصل هستند. پس بهتر است هنگام انتخاب فروشگاه موردنظر برای خرید کتاب، نهایت دقت و توجه را داشته باشید.

فروشگاه کتاب طاهانگار به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی انواع کتاب‌های چاپی و الکترونیکی در تلاش است که انواع کتاب‌های ارزشمند را با به صورت کامل و با کیفیت در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی قرار دهد.

دسترسی هم‌زمان به نسخه الکترونیکی و چاپی در داخل سایت این فروشگاه باعث می‌شود که علاقه‌مندان، زمان اضافی را برای پیدا کردن نسخه موردنظر خود صرف نکنند.

همچنین توجه داشته باشید که اگر برای چاپ، نشر و فروش کتاب‌های خود به یک منبع معتبر نیاز دارید، مجموعه طاها نگار یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. تلاش این مجموعه در جهت توسعه کتاب و کتاب‌خوانی است که اگر شما نیز علاقمند به این مسیر هستید، مطمئناً رضایت کافی را نسبت به خدمات و محصولات این مجموعه خواهید داشت.